День 1.

Стратегічне управління: сутність і передумови виникнення:

-          стратегія підприємства;

-          стратегічне планування;

-          стратегічне управління;

-          ситуаційні та практичні завдання

Стратегічний аналіз:

-          зовнішнє середовище підприємства;

-          внутрішнє середовище підприємства;

-          визначення конкурентоздатності підприємства;

-          сутність SWOT- аналізу;

-          прогнозування у системі стратегічного управління;

-          ситуаційні та практичні завдання

Розробка цілі, стратегії і формування стратегічного набору підприємства:

-          роль, значення, сутність і місце цілі у стратегічному управлінні;

-          місія, генеральна ціль підприємства;

-          класифікація цілей;

-          «дерево цілей» підприємства;

-          сутність стратегії;

-          стратегічний набір;

-          загальні і загально конкурентні стратегії;

-          ресурсні стратегії;

-          функціональні стратегії;

-          ситуаційні та практичні завдання

 

День 2.

Стратегічне планування:

-          основні підходи до формування стратегій;

-          мета і принципи стратегічного планування;

-          моделі стратегічного планування;

-          зміст і структура стратегічного плану;

-          ситуаційні та практичні завдання

Підсистеми забезпечення стратегічного управління:

-          характеристика організаційної структури управління стратегічного типу;

-          формування організаційної структури управління стратегічного типу;

-          етапи формування організаційної структури управління стратегічного типу;

-          ситуаційні та практичні завдання


День 3.

Практична робота учасників семінару:

-          формулювання місії свого підприємства;

-          визначення цілей підприємства, їх класифікація;

-          виконання SWOT- аналізу підприємства;

-          визначення конкурентоздатності підприємства;

-          розробка стратегії для свого підприємства ( корпоративна стратегія, конкурентні стратегії, функціональні стратегії, оперативні стратегії);

-          розробка стратегічного плану свого підприємства в умовах конкуренції (конкурентні стратегії господарського портфеля, конкурентні стратегії на функціональному рівні, оцінка конкурентоздатності товару(послуги)

Презентації.

 

Семінар відбудеться у м. Києві, у приміщенні Інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ імені М.П.Драгоманова (вул. Пирогова, 9)

Бажаючих взяти участь у роботі семінару-тренінгу просимо не пізніше 01 квітня 2012 року зареєструватися факсом (044)288-25-58 за формою:

  1. 1.ПІБ учасника
  2. 2.Контакти ( телефон, адреса, e-mail)

Вартість участі у роботі семінару-тренінгу 1500 грн.

Семінар-тренінг відбудеться у квітні 2012 року, конкретну дату його проведення буде визначено по мірі комплектування навчальної групи, про що всі зареєстровані учасника семінару будуть повідомлені додатково.

Додаткова інформація за тел. (044)288-25-58

 

   

Контакти  

 

Дирекція

+38(098)927-48-48
+38(044)235-95-89

Приймальна комісія

+38(098)927-48-48
+38(044)230-92-87

 

nnippk@npu.edu.ua

   

Науково-методична рада  

   

Вчена рада  

   
© Навчально-науковий інститут неперервної освіти