Про інститут

pexels prateek katyal 2740956 1

Мотиваційний лист є обов’язковою складовою у вступній кампанії 2023 року. Якісно написаний лист підвищує шанс потрапити до омріяного ЗВО та вступити до нашого Навчально-наукового Інституту перепідготовки і підвищення кваліфікації.

Ділимось корисною статтею за посиланням, в якій Ви ознайомитесь з головними лайфхаками мотиваційного листа з вебінару на платформі iLearn. Учитель української мови та літератури, переможець премії Global Teacher Prize Ukraine 2021 Артур Пройдаков розповів про те, як написати успішний мотиваційний лист. Якою має бути його структура та наповнення? Яких помилок слід уникати? 

Навчально-науковий інститут неперервної освіти факультету менеджменту освіти і науки – базовий структурний підрозділ з підвищення кваліфікації фахівців НПУ імені М.П. Драгоманова (ліцензія МОН України серія АЕ № 527854) успішно розпочав участь в тендерних закупівлях, оголошених Кабінетом Міністрів України в квітні 2021 р. на платформі PROZORRO. Нами виграно три програми: «Мистецтво ведення переговорів», «Ораторське мистецтво» та «Аналіз політики» для 179 працівників Секретаріату Кабінету Міністрів України на загальну суму 106 тис. грн.

Продовжується навчання у групах підвищення кваліфікації учителів, вихователів, викладачів закладів вищої освіти, керівників закладів освіти за відповідними програмами з усіх галузей знань, а також державних службовців за програмами: «Запобігання корупції», «Комунікації та взаємодії», «Управління змінами», «Ділова українська мова».

Продовжуємо набір груп, відповідно до графіка підвищення кваліфікації фахівців на 2021 р. https://ino.npu.edu.ua/hrafik-pidvyshchennia-kvalifikatsii-vchyteliv-vykladachiv-vykhovateliv-na-2021-rik

Впроваджуємо, розроблене творчим колективом інституту в рамках виконання держбюджетної теми «Модернізація системи підвищення кваліфікації вчителів на засадах концепції нової української школи», відкрите інтегроване освітнє середовище (ВІОС) для розширення контингенту слухачів з усіх регіонів України та створення умов для їх самоосвітньої діяльності в міжкурсовий період з використанням інтелектуального додатку.

Готується конкурсна документація для участі в тендерах для навчання працівників Секретаріату Кабінету Міністрів України за програмами «Інформаційно-комунікаційні технології» та «Аналіз політики», а також Національного агентства державної служби України за програмами: «Управління змінами», «Комунікації та взаємодії», «Запобігання корупції», «Стратегічне управління та планування», «Управління фінансами», «Інформаційна безпека», «Гендерна рівність».

Укладаємо нові угоди з партнерами щодо підвищення кваліфікації педагогічних, науково-педагогічних працівників, керівників закладів освіти, державних службовців, тимчасово не працевлаштованих осіб, зареєстрованих у центрах зайнятості.

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації, Лабораторія інформаційних технологій беруть участь у виконанні Проекту Inovest 530417-TEMPUS-1-2012-1-DE-TEMPUS-SMHES – «Восточное партнерство в сфере педагогических инноваций в рамках инклюзивного обучения».
 
Цілі проекту - створення до жовтня 2015 методологічної та освітньої основи для розробки та впровадження програм з професійної підготовки вчителів у сфері педагогічних інновацій в рамках включеного навчання, а також їх подальший розвиток і стійке функціонування всередині університетської структури; створення і запуск національної мережі промоутерів / агентів у сфері педагогічних інновацій в рамках включеного навчання для підтримки та здійснення інноваційної освіти в Україні, Білорусі та Молдові.

Міжнародна діяльність

факультету перепідготовки та підвищення кваліфікації Національного педагогічного університету

імені М.П. Драгоманова

 

 
tempus-2

Проект «Освітні вимірювання, адаптовані до стандартів ЄС»

145029-2008-SE-JPCR

 

 

sergienko 60

Координатор проекту – в.о. декана факультету перепідготовки та підвищення кваліфікації Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник освіти України Сергієнко В.П.

 

Мета проектупроект покликаний здійснити внесок в реформу вищої освіти в Україні шляхом запровадження підготовки фахівців з освітніх вимірювань, необхідних для загальноосвітньої та вищої шкіл, закладів управління освітою та урядових структур, та післядипломних освітніх програм, спрямованих на встановлення тісних зв'язків між університетами та регіональним освітнім середовищем, сприяння підвищенню рівня викладання та моніторингу якості освітніх програм у загальноосвітній та вищій школі. Також метою цього проекту є широка популяризація ідеї, суті та методів освітніх вимірювань в українському суспільстві. Проект відповідає національним пріоритетам України в галузі освіти.

Проект передбачає наступні результати:

  • Запровадження спеціалізації «Освітні вимірювання» для педагогічних спеціальностей «Фізика», «Математика» та «Інформатика» ОКР бакалавр. Запровадження підготовки магістрів з освітніх вимірювань.

  • Розроблення нових та оновлення існуючих курсів з освітніх вимірювань для підготовки бакалаврів та магістрів.

  • Підготовка викладачів до викладання нових курсів у галузі освітніх вимірювань.

  • Створення web-сайту «Освітні вимірювання» на платформі системи управління навчанням, з усіма необхідними навчально-методичними матеріалами в електронній формі.

  • Поширення результатів Проекту серед широкого освітнього загалу.

 osv-vymir1

osv-vymir2Магістерська програма «Освітні вимірювання» створювалася як один з практичних прикладів реалізації положень Болонського процесу в країнах-партнерах. У програмі використані можливості сучасних інформаційних технологій інтерактивного навчання і вже наявний в країнах ЄС досвід підготовки та викладання навчальних дисциплін в галузі освітніх вимірювань.

В рамках виконання проекту створено єдину структурно-логічну схему освіти в галузі «Освітні вимірювання» з наступністю навчальних модулів відповідно до Державних стандартів вищої освіти країн консорціуму і Болонською декларацією.

 

Результати проекту

osv-vymir3

 • Компетентнісна модель магістра в галузі «Освітні вимірювання».

 • Акредитація спеціалізації «Освітні вимірювання».

 • Затверджені і впроваджені навчальні плани.

 • З 2010 року в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова здійснюється підготовка магістрів із спеціалізації «Освітні вимірювання».

 • Комплекти методичних матеріалів, що забезпечують навчальний процес (робочі програми, курси лекцій, дистанційні курси, тестові матеріали для діагностики знань). 

• Серія оригінальних підручників і навчально-методичних посібників (32 видання).

 Розширено технічну базу Університету:

  • НПУ ім. М.П. Драгоманова - 1 комп’ютерний клас та 1 мультимедійна лабораторія з освітніх вимірювань,

  • Комп'ютерні класи використовуються в навчальному процесі для лекцій, електронних тестів, практичних занять; для проведення відеоконференцій та семінарів, дистанційного навчання студентів; для підготовки дисертаційних робот і т.д.

  • Електронні версії підручників і мультимедійні презентації для лекцій з основних курсів спеціалізації.osv-vymir4

  • Комп'ютерні інформаційні методики впроваджені в наступні навчальні курси магістерської програми: Принципи тестування, Основи конструювання тестів, Організація дистанційної освіти в навчальному закладі, Методологія і методи досліджень в освіті, Комп’ютерні технології в тестуванні, Тестування в галузі природничо-математичних наук, Тестування в галузі гуманітарних наук, Моніторинг якості освіти, Основи педагогічного оцінювання, Аналіз даних в освіті та ін.

  • Цикли відкритих лекцій та науково-практичних семінарів професорів з університету Mälardalen (Швеція), Гельсінського технологічного університету (Фінляндія), Римського університету «La Sapienza» (Італія), Кельнського університету (Німеччина) для студентів магістратури та зацікавлених викладачів з різних предметів спеціалізації «Освітні вимірювання».

  • Тренінги та заходи щодо підвищення кваліфікації з різних предметів. Участь викладачів, співробітників, аспірантів і студентів у роботі національних тематичних конференцій, форумів, літніх шкіл та семінарів.

  • Проведення робочих нарад з обміну досвідом, консультативних зустрічей з координатором, колегами та представниками Національного TEMPUS -офіс.

osv-vymir5

14 травня 2014 р. в ході Міжнародної конференції «Tempus-Україна @20» В.П. Сергієнко виступив із доповіддю про виконання проекту "Освітні вимірювання, адаптовані до стандартів ЄС", що визнаний одним з кращих за результатами впровадження.

sergienko 60
Директор інституту – Сергієнко Володимир ПетровичЗаслужений працівник освіти України, доктор педагогічних наук, професор. Сергієнко Володимир Петрович є автором понад 300 наукових праць з проблем експериментальної фізики та методики її навчання, використання інформаційних технологій та освітніх вимірювань.
Є одним із організаторів біля 30 міжнародних і всеукраїнськиї конференцій та семінарів.
Нагороджений знаком “Відмінник освіти України” (2004 р.), Почесною Грамотою Міністерства народної освіти УРСР (1987 р.), Грамотою МОН України (2010 р.) Почесною Грамотою Президії АПН України (2006 р.)., Подякою міського голови О.О. Омельченка (2005 р.), орденом Святого Рівноапостольного князя Володимира Великого III ступеня (2009 р.), орденом Геродота Галікарнаського (2009 р.), Почесною відзнакою срібною медаллю «М.П. Драгоманов 1841 – 1895 рр.» (2009 р.), подяками і грамотами університету.

Дочірні категорії

   

Контакти  

 

Дирекція

+38(098)927-48-48
+38(044)235-95-89

Приймальна комісія

+38(098)927-48-48
+38(044)230-92-87

 

nnippk@npu.edu.ua

   

Науково-методична рада  

   

Вчена рада  

   
© Навчально-науковий інститут неперервної освіти